Obsługa klienta

MPWiK Warszawa w trosce o niepełnosprawnych

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawa zwiększa dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.

W strefie obsługi klienta przy ul. Zaruskiego 4 dwa stanowiska wyposażone zostały w tzw. pętle indukcyjne. Takie rozwiązanie technologiczne jest ułatwieniem dla osób z aparatami słuchowymi. Urządzenia zamontowano w jednym z okienek obsługi oraz przy kasie.

Osoby niedowidzące mogą natomiast korzystać z powiększalnika tekstu.

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Świętokrzyskie: ponad 67…

    Województwo Świętokrzyskie inwestuje w gospodarkę wodno-ściekową

    Ruszają ważne konsultacje

    Minister Infrastruktury oraz Prezes Wód Polskich zapraszają

    Inwestycja w Mińsku Mazo…

    SUW Kędzierak: biją nową studnię

    Strażniczki społeczeństw…

    W lipcu 2009 roku otrzymało swój pierwszy certyfikat