MPWiK w Brodnicy - czas pandemii wykorzystali na remont BOK
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brodnicy (woj. kujawsko-pomorskie) może pochwalić się zupełnie odmienionym Biurem Obsługi Klienta.
Spółka wykorzystała czas pandemii na gruntowny remont BOK. Nowe biuro charakteryzuje się większą przestrzenią, nieszablonowym designem oraz komfortowym miejscem na rozmowę z pracownikami MPWiK. Dodatkowo biuro zostało wyposażone w nowoczesny sprzęt komputerowy, nie zapominając przy tym o osobach starszych, które w trakcie rozmowy będą mogły wygodnie spocząć.
„W nowym Biurze Obsługi Klienta znajdziemy Kasę, gdzie będziemy moglii opłacić rachunek. Do dyspozycji mieszkańców przygotowaliśmy 4 stanowiska bezpośredniej obsługi, w tym jedno dla osób ze szczególnymi potrzebami wyposażone w pętlę indukcyjną i dostęp do tłumacza języka migowego” – informuje MPWiK w Brodnicy.
Jak się prezentuje nowe i przestronne Biuro Obsługi Klienta można podziwiać na zdjęciach.
Wodociągi Miejskie w Brodnicy powstały w pierwszej dekadzie XX wieku, kiedy to na południowych peryferiach miasta odkryto czwartorzędową dolinę kopalną, stanowiącą do dziś podstawowe źródło wody. Historia Firmy pozostaje w ścisłym związku z losami miasta wodociągi były i są jednym z podstawowych czynników rozwoju nowoczesnego społeczeństwa. Bezpośrednim spadkobiercą i kontynuatorem najlepszych tradycji w dziedzinie zaopatrzenia w wodę, odprowadzania i neutralizacji ścieków oraz szeroko pojętej ochrony środowiska naturalnego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brodnicy. Mieszkańcy Miasta otrzymują wodę o bardzo wysokich walorach jakościowych i smakowych, pochodzącą z 11 studni głębinowych. Pracująca od 1992 roku Miejska Oczyszczalnia Ścieków może być przykładem, w jaki sposób technika i technologia winny służyć środowisku. Na szczególną uwagę zasługuje tu bardzo wysoki stopień redukcji zanieczyszczeń, spełniający standardy zarówno krajowe jak i europejskie.
Redaktor Wodociągowiec
Źródło: MPWiK Brodnica