Obsługa klienta

MPWiK Warszawa: Obsługa klienta w dobie pandemii

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 26 stycznia 2022 07:34

MPWiK Warszawa: Obsługa klienta w dobie pandemii

Odebrali ponad 90 tysięcy telefonów

W roku 2021 Odział Obsługi Klienta MPWIK w Warszawie, obsłużył 5 tysięcy klientów i odebrał ponad 90 tys. telefonów od odbiorców - podsumowała spółka.

Biuro to znajduje się przy ul. Zaruskiego. Spółka informuje, że to dość sporo, zważywszy, że pandemia powodowała znaczne ograniczenia w kontakcie osobistym z klientem. Tu pomogła modernizacja internetowa BOK, które pozwoliła klientom realizować wiele spraw bez wychodzenia z domu, takich jak np. opłacanie faktur. Kliencie korzystali też z infolinii – takich telefonów pracownicy biura obsługi odebrali uwaga…91 tys. 680!

Redaktor Wodociągowiec

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 26 stycznia 2022 07:34
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Dobry rok dla Wodociągów…

    Prezes Ł. Brzózka: dziękuję pracownikom za pierwsze 8 miesięcy

    W Katowicach powstaje 25…

    Inwestycja za 95 mln zł w Katowicach.Powstają zbiorniki retencyjne.

    Diagności Laboratoryjni …

    MPWiK Wrocław: pobierają 10 tys. prób wody rocznie

    Bydgoska retencja w czoł…

    W raporcie Water City Index 2020 - analizującym miasta pod kątem zagospodarowania wó…