Ponad 100 alarmów SMS wysłały w ubiegłym roku Sądeckie Wodociągi do swoich klientów, informując o ponadnormatywnym zużyciu wody.
Spółka informuje, że w efekcie uchroniła w ten sposób przed wysokimi rachunkami spowodowanymi wyciekami wody z niesprawnej instalacji wewnętrznej. W ciągu dwóch lat (2020 i 2021) w ten sposób ostrzeżono 400 klientów!
Warunkiem korzystania z usługi powiadania SMS-owego o awariach jest posiadanie indywidualnego konta na platformie e-BOK Sądeckich Wodociągów i wyrażenie zgody na przesyłanie SMS-ów.
Dzięki Usłudze SMS Klient ma możliwość otrzymywania powiadomień o zaległych płatnościach, awariach sieci oraz planowanych przerwach w dostawie wody.
Dodatkowo Odbiorcy, którzy posiadają nakładki do odczytu radiowego otrzymują informację o wyciekach na instalacji wewnętrznej. Usługę można aktywować uaktualniając numer telefonu w Karcie informacyjnej lub poprzez konto eBOK w zakładce Zgłoszenie.
"Brak konta uniemożliwia wysłanie ostrzeżenia i w razie awarii może skutkować wysokimi rachunkami. W niektórych przypadkach to nawet kilkanaście tysięcy złotych" - przestrzegają Sądeckie Wodociągi, zachęcając do zakładania elektronicznego konta klienta.
Redaktor Wodociągowiec