Obsługa klienta

Proces zmiany systemu informatycznego

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 21 czerwca 2021 08:35

Proces zmiany systemu informatycznego

spotkanie z Beatą Halamą Prezes Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej Sp. z o.o. w Ustroniu

 
 

ZAGADNIENIA

  • Jakie były powody podjęcia decyzji zmiany systemu rozliczeniowego?
  • Jak wygląda taki proces wdrożenia? Czy iteracyjne podejście się sprawdza?
  • Czy wdrożenie przyniosło korzyści finansowe dla przedsiębiorstwa? Jakie?
  • Jak wygląda integracja z innymi systemami? Czy to jest wyzwanie?
  • Czy warto było wymienić PSIONy na telefony?
  • Czy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest przydatne w przedsiębiorstwie?
  • Co się zmieniło z punktu widzenia osoby zarządzającej?
  • Jakie są dalsze plany w obszarze obsługi klienta?

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 21 czerwca 2021 08:35
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Pomoc z Aquanet Poznań d…

    Do Charkowa dotarł TIR z rzeczami pierwszej potrzeby dla pracowników

    Walcząc z suszą w rejoni…

    Podkarpackie: 2 mln zł na budowę zbiorników

    Dobiega końca inwestycja…

    Komora śluzy Krapkowice wypełniona wodą

    Inwestycja ze wsparciem …

    Rozbudują oczyszczalnię w Legnicy