Obsługa klienta

Krakowskie Wodociągi - obsługa klienta tylko zdalnie

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 27 stycznia 2022 08:30

Krakowskie Wodociągi - obsługa klienta tylko zdalnie

Krakowskie Wodociągi, w związku z obecną sytuacją epidemiczną, wprowadziły od dnia 24 stycznia zdalną obsługę klienta.

Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego  klientom i pracownikom Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul.Senatorskiej 9, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej- informują na swojej stronie Wodociągi Miasta Krakowa.

Wszystkie sprawy spółka prosi załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Wszelkie dane kontaktowe są podane na stronie spółki https://wodociagi.krakow.pl/.

Podobne decyzje, wprowadzające ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów, wprowadzają bądź wprowadziło wiele już przedsiębiorstw wodnych, jak wiadomo dzieje się to także w przypadku administracji publicznej. Premier zalecił bowiem urzędom i instytucją przejście w tryb pracy zdalnej, namawia też do tego pracodawców prywatnych, oczywiście tak gdzie praca zdalna jest możliwa.

Redaktor Wodociągowiec

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 27 stycznia 2022 08:30
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Kolejna farma fotowoltai…

    Wodociągi Raciborskie inwestuja

    3 tysiące urządzeń wodny…

    Wody Polskie – zakończyła się kontrola wylotów do rzek

    Prace pod nadzorem Konse…

    Kraków: trwa remont 100-letnich wodociągów

    Retencja korytowa a nawa…

    160 mln na dwufunkcyjność melioracji