Obsługa klienta

MPWiK Warszawa w trosce o niepełnosprawnych

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawa zwiększa dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.

W strefie obsługi klienta przy ul. Zaruskiego 4 dwa stanowiska wyposażone zostały w tzw. pętle indukcyjne. Takie rozwiązanie technologiczne jest ułatwieniem dla osób z aparatami słuchowymi. Urządzenia zamontowano w jednym z okienek obsługi oraz przy kasie.

Osoby niedowidzące mogą natomiast korzystać z powiększalnika tekstu.

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Sądeckie Wodociągi ugośc…

    Wygodne budki postawiły im dzieci

    Konsekwencje nielegalneg…

    Wodociagi Kępińskie w walce z nielegalnymi zrzutami ścieków

    Finalizacja inwestyci co…

    Najnowszy raport z budowy tunelu pod Świną

    11 kilometrów sieci do …

    Wadowice: misja wodociąg, czyli 11 km sieci za 3,5 mln zł