Obsługa klienta

MPWiK Warszawa w trosce o niepełnosprawnych

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawa zwiększa dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.

W strefie obsługi klienta przy ul. Zaruskiego 4 dwa stanowiska wyposażone zostały w tzw. pętle indukcyjne. Takie rozwiązanie technologiczne jest ułatwieniem dla osób z aparatami słuchowymi. Urządzenia zamontowano w jednym z okienek obsługi oraz przy kasie.

Osoby niedowidzące mogą natomiast korzystać z powiększalnika tekstu.

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Wodociągi Kieleckie zapr…

    Poidełka już czynne, kurtyny wodne gotowe

    Ciekawy zakup planuje Aq…

    Pływający dron do inspekcji kanalizacji

    Przemęckie Przedsiębiors…

    Przemęt: dofinansowanie na sieć kanalizacyjną Siekówko i wyposażenie SUW Poświętno

    Weebinarium na temat "sk…

    Kawa z ekspertem: wtorek, 24 stycznia 2023 godz. 10.00