Obsługa klienta

MPWiK Warszawa w trosce o niepełnosprawnych

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawa zwiększa dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.

W strefie obsługi klienta przy ul. Zaruskiego 4 dwa stanowiska wyposażone zostały w tzw. pętle indukcyjne. Takie rozwiązanie technologiczne jest ułatwieniem dla osób z aparatami słuchowymi. Urządzenia zamontowano w jednym z okienek obsługi oraz przy kasie.

Osoby niedowidzące mogą natomiast korzystać z powiększalnika tekstu.

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 9 września 2022 07:21
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    NFOŚiGW: ruszył nabór wn…

    Beneficjentami mogą być przedsiębiorstwa wod-kan

    Ceny wody i ścieków rosną

    94 % propozycji zakłada podwyżki opłat za wodę i ścieki

    Związkowcy protestowali …

    Problemy finansowe i widmo upadłości spółek wod-kan przelały czarę goryczy

    Jaworzno - budowa kanali…

    Jaworzno - budowa kanalizacji z przeszkodami