Obsługa klienta

Przedsiębiorstwo Usług Wodnych i Sanitarnych Spółka z o.o. w Nowogardzie uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Damian Simiński Dodany dnia: 26 kwietnia 2022 17:38

Przedsiębiorstwo Usług Wodnych i Sanitarnych Spółka z o.o. w Nowogardzie jest kolejną Spółką wodociągową, która wdraża w sferze obsługi klienta iBOK, czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta.

iBOK jest sprawdzonym już, bardzo dobrym, nastawionym na komfort Klienta narzędziem. W ramach iBOK odbiorca otrzymuje dostęp do swojego konta, wgląd do odczytów wodomierza, historii faktur, czy też możliwość realizacji płatności.

W jednym miejscu klient ma pełen wgląd w najważniejsze informacje i dokumenty, co sprawia, że iBOK może pełnić rolę głównej platformy kontaktu z dostawcą.

Jak przyznaje PUWiS, usługa dostępna jest na systemach: android, IOS, Windows.

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Damian Simiński Dodany dnia: 26 kwietnia 2022 17:38
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    „Myślący” system monitor…

    Testowany będzie się w Sopocie

    Nowe ujęcie zapewni ciąg…

    Rzeszów: MPWiK wybuduje wodociąg do osiedla Budziwój

    Akcja Wodociągów Chrzano…

    „Lokal z dobra wodą”

    Budowa sieci, likwidacja…

    Gdańsk: w listopadzie dwie inwestycje