Sądeckie Wodociągi
Z e-BOK korzysta już 3,5 klientów
Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta już prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie- informuje spółka i namawia kolejnych klientów do korzystania z tej wygodnej usługi on-line.
Jakie korzyści klient ma z platformy e-BOK? Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta. Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.: szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami, elektroniczne płatności, bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody, powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).
Spółka zachęca klientów, aby korzystali z platformy e-BOK, m.in. publikując krótki filmik z instrukcją rejestracji i obsługi systemu https://youtu.be/t-gYbTUEam8
Redaktor Wodociągowiec
Źródło: Sądeckie Wodociągi