Obsługa klienta

Z e-BOK korzysta już 3,5 tyś. klientów

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 13 czerwca 2021 19:59

Sądeckie Wodociągi

Z e-BOK korzysta już 3,5 klientów

Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta już prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie- informuje spółka i namawia kolejnych klientów do korzystania z tej wygodnej usługi on-line.

Jakie korzyści klient ma z platformy e-BOK? Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta. Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:  szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami, elektroniczne płatności, bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody, powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).

Spółka zachęca klientów, aby korzystali z platformy e-BOK, m.in. publikując krótki filmik z instrukcją rejestracji i obsługi systemu https://youtu.be/t-gYbTUEam8

Redaktor Wodociągowiec

Źródło: Sądeckie Wodociągi

 

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 13 czerwca 2021 19:59
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Poidełku nie straszna ni…

    Nowy pitnik w Nowinach

    Sporo działo się w Dziel…

    64 km sieci za 80 mln zł

    Kurorty z lepszym zaopat…

    W Rewalu budują zbiorniki retencyjne

    Małże na straży czystośc…

    W Rzeszowie wiedzą jak korzystać z natury