Obsługa klienta

Krakowskie Wodociągi - obsługa klienta tylko zdalnie

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 27 stycznia 2022 08:30

Krakowskie Wodociągi - obsługa klienta tylko zdalnie

Krakowskie Wodociągi, w związku z obecną sytuacją epidemiczną, wprowadziły od dnia 24 stycznia zdalną obsługę klienta.

Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego  klientom i pracownikom Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul.Senatorskiej 9, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej- informują na swojej stronie Wodociągi Miasta Krakowa.

Wszystkie sprawy spółka prosi załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Wszelkie dane kontaktowe są podane na stronie spółki https://wodociagi.krakow.pl/.

Podobne decyzje, wprowadzające ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów, wprowadzają bądź wprowadziło wiele już przedsiębiorstw wodnych, jak wiadomo dzieje się to także w przypadku administracji publicznej. Premier zalecił bowiem urzędom i instytucją przejście w tryb pracy zdalnej, namawia też do tego pracodawców prywatnych, oczywiście tak gdzie praca zdalna jest możliwa.

Redaktor Wodociągowiec

Chcesz częściej nas odwiedzać?

Subskrybuj Wodociągowca!

Redaktor Wodociagowiec.pl Dodany dnia: 27 stycznia 2022 08:30
  • Komentarze (0)
    Image placeholder

    Podobne artykuły

    Zobacz inne artykuły z tej kategorii.

    Będzie kontynuacja napra…

    Nowa umowa i nowe inwestycje a stare problemy

    Rozbudowane wały Nysy Łu…

    Wzmocnienie ochrony przeciwpowodziowej mieszkańców rejonu Gubina

    Walne w IGWP

    Rada i Prezes z absolutorium

    Dzień bezpieczeństwa. Dz…

    W Wodociągach Leszczyńskich o bezpieczeństwie i zagrożeniach wypadkowych