Krakowskie Wodociągi - obsługa klienta tylko zdalnie
Krakowskie Wodociągi, w związku z obecną sytuacją epidemiczną, wprowadziły od dnia 24 stycznia zdalną obsługę klienta.
Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientom i pracownikom Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul.Senatorskiej 9, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej- informują na swojej stronie Wodociągi Miasta Krakowa.
Wszystkie sprawy spółka prosi załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Wszelkie dane kontaktowe są podane na stronie spółki https://wodociagi.krakow.pl/.
Podobne decyzje, wprowadzające ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów, wprowadzają bądź wprowadziło wiele już przedsiębiorstw wodnych, jak wiadomo dzieje się to także w przypadku administracji publicznej. Premier zalecił bowiem urzędom i instytucją przejście w tryb pracy zdalnej, namawia też do tego pracodawców prywatnych, oczywiście tak gdzie praca zdalna jest możliwa.
Redaktor Wodociągowiec